skola

imorgon igen.. ett STORT SUCK!! vill inte men måste.. SUCK! orkar inte skolan snart.. och jag ska sova tidigt idag :) försöka iaf vilket säkert inte kommer gå D: som vanligt när jag vill sova!.. men skit samma i morgon ska jag ju som sagt till skolan så jag måste försöka sova iaf :)

idag har jag inte gjort så mkt mer än vart på utvecklingssamtal vilket gick RIKTIGT bra faktiskt :) fast jag hade inte väntat mig något annat heller :o hehe ^^ sen va jag hem till mormor min <3 sen åkte vi hem och jag har nyss kikat på andra avenyn :) och nu tittar jag på Disaster Date on MTV!! ;P sen ska jag sova tror jag xP

nej nu måste jag snart hitta på något att skriva om x) inte just nu kanske men nån dag iaf :) hehe ska spana runt lite, se om jag hittar nå roligt ^^)
nu över till det TRÅKIGA!!!!!!

jag saknar dej sis, jag vill att du ska komma hem jag vill inte ta fler steg utan dig sis!!! varför ska världen vara så grym? varför ska allt kosta så in i helvete mkt? man blir ju typ hindrad att träffa dom man älskar mest!? det är SJUKT! men en sak är säker!
JAG SAKNAR DEJ SIS!! <333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0