skolan suger :/

ja då har man snart engelska och första lektionen idag då, fy fasiken jag är trött på skolan nu, men jag får kämpa. jag har ju lovat Sandra att inte ge upp hoppet om livet, och jag tänker inte svika henne och jag vill inte ge upp hoppet heller, jag har så mkt som jag vill ha kvar men visst finns det saker som jag inte vill ha kvar och det ska vi inte ta upp här. skit samma nu då jag orkar inte prata om mitt liv just nu. och ja jag vet inte vad jag ska göra idag och jag vet inte vad jag ska göra i morgon men jag vet iaf vad jag kanske ska göra på torsdag :)))) jag ska kanske vara med älsklings sandra <33 hoppas verkligen det också :) jag saknar henne sååååå himla mkt, men nu ska jag inte prata om hur mkt jag saknar henne, ;P xP jag ska faktiskt inte skriva nå mer nu jag kankse skriver ett till inlägg ikväll men va inte så säker på det ni xD

pusshejs ;P <3



JAGSAKKNARDEJ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0