tråkigt!

ja du jag vill verkligen veta nu hur provet gick som jag nyss hade, men jag tror att det gick ganska bra :) och vi får hoppas på det också då xP hehe, men det var ju administration som vi hade prov i och det är inte så där jätte lätt men det är lättare än turism och Projekt och företagande heeh ^^) och det är jag glad för xD men nu ska jag inte prata mer om det, jag ska prata om hur tråkigt jag har det jämt, jag kan bara sitta hemma, jag har inte så mkt att göra hemma, mest att sitta vid datan och ha det tråkigt men så har jag haft det ett tag nu, jag kommer nog få sitta hemma och ha tråkigt enda tills det blir sommar för då ska jag vara ute och ah det roligt med väner. ;P
skit samma nul'å ^^)
idag har jag inte gjort så mkt, bara en lektion och nu ska jag snart ha svenska, vet inte vilken tid men det märks xP och sen ska jag ha Lunch och sen blir det matte och sen slutar jag och får vänta i 50 minuter på bussen :(((( fan vad tråkigt :(
imorgon vet jag inte vad jag ska göra, det blir väl att sitta hemma och ha tråkigt som vanligt. eller jag kanske ska städa men jag vet inte riktigt, det är sådant som märks xP
på söndag ska jag hjälpa mamma att tvätta xD fast det blir nog mest mamma som tvättar c(:

nu orkar jag inte skriva nå mera för jag har inget att skriva om xP hehe ^^
hje då bloggen :) ;>


JAGSAKNARDEJSIS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0