trasig telefon -.-'

sitter i skolan och väntar på att höra av sandra, jag ska ju dit idag men jag vet inte om hon är vaken än så jag kan inte bara gå dit heller. och hon har ingen telefon som jag kan ringa till heller för den är F***ing trasig ju -.-' och sitta i skolan är inte det roligaste precis. och jag ska ju vänta på att få gå till henne dårå ^^) vet inte ens om hon vaknar i tid ju c(: men skit samma jag får väl åka hem då eller nå för jag tänker inte sitta i skolan när jag har slutat mer än en timme ju x) men jag orkar inte skrova nå mer nu heller. jag har fortfarande ont i handen men jag skriva endå ganska bra men det gör ont i bland. men skit samma lite smärta får man tåla xD
jag kom på jag kan gå till skolsköterskan en sväng och fråga vad som är fel med min hand.. -.-'

jaja hej då bloggen! ^^)
hare bra dålå^^


JAGSAKNARDEJ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0