världens bästa syster är Jessica! ;) <3

finns inget att blogga om förutom att jag saknar min sis nå otroligt! men hur kul är det för er att läsa om det hela tiden då? kanske inte kul alls. för jag tror nämligen inte att ni gillar sånt, kan vara lite deprimerande :( men som sagt jag har inget annat att skriva om.. -.-'
men jag får försöka hitta på något annat någon dag.. :) vet inte när jag kommer på något annat men det kanske märks ^^)
det ända som har hänt idag är att jag hade ont i magen i morse så jag åkte inte till skolan, senare kände jag mig bättre och vi drog till mormor :) käkade mat och pratade med henne och jag fick reda på att hon hade typ brytit ryggen för länge sen och det kan vara därför hon har diskbrock (stavas?) :o Stackars lilla mormor :((
men nu ska jag inte skriva nå mer om det, för det är inge intressant ;P

jag saknar min syster så mkt att jag snart kommer gråta tills jag somnar vilket jag inte gillar att göra! vill verkligen träffa henne nu! det skulle behövas, för jag är inte hel utan henne :( när men har någon som står en nära väldigt långt borta kan man känna sig deppad och ledsen, jag känner mig så nu.. hoppas det är någon som förstår mig.

Puss till min syster för att hon är bäst, snyggast och jag älskar henne mest <3333



JAGSAKNARDEJSIS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0