I miss the time but I don't miss U!

Jag har sett det i din blick
Jag har nåt du inte fick
Men om du för en enda dag
Vågade vara jag
CITAT FRÅN: JAG MOT ALLT - ASTA KASK

jag fattar inte vad jag gjort för att förtjäna detta?
ingen som kan svara på det?
antagligen inte..
men jag har gått vidare nu, har du?
klart jag tänker på tiden men jag vet att jag inte
vill ha tillbaka den tiden som inte var bra.
jag saknar inte dej. Tyvär..

jag säger tack till dom som ställer upp för mig! <3
jagälskarer! <3


jag förstår inte..
jag ville inte det här men nu vart det så..


puss till min sis som försöker och försöker fast hon inte är här hos mig.
men hon stöttar mig, hon får mig att tänka om.
hon är den bästa syster man kan tänka sig!
sis, jagälskardej! <3

mina kära vänner och min kära familj ställer upp på mig till 100000000%
och det är det som räknas med vänner!<3
jagälskarer! <3

inge mer om det nu!



IDAG: har jag inte gjort så mkt, var inte med på gympan för jag är
förkyld som ett jäkla as! mest var på lektioner. senare vet jag inte vad jag ska
göra, eller jo! jag ska hem!
det blir väl gamla vanliga sitta vid datan :)

IMORGON: vet jag inte vad jag ska göra mer än att jag ska till skolan.
börjar 07.45 slutar 11.05 ;P
älska tiden ^^) <3

ha det bra nu alla :) <3




JAGSAKNARDEJSIS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0