igår, idag, i morgon ((((:

IGÅR: kom jag hem från sandra <3
var hemma och sov i en SÄNG ;P fick ju sova på soffan men det var det värt
när jag äntligen fick träffa min sandra igen ;) <3

IDAG: har jag inte gjort så mkt, fick hjälpa mamma med bil fanskapet för hon fick igång den
och kom ut halvägs genom garaget sen dog den :((
då var jag tvungen att klä på mig och sedan försöka hjälpa mamma in med biljäkeln!
sen vart det att mamma kom på nå sätt så vi slapp att skjuta in bilen :)))

IMORGON: vet jag inte vad jag ska göra. kanske sova kanske ringa pappa :))
måste ju faktisk åka dit och hälsa på han också <3
saknar pappa <3

ja nu orkar jag inte blogga mera..
hejsvejs ;) <3






JAGSAKNARDEJ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0