inget nytt har hänt

allt är som vanligt, tråkigt och tröttsamt...
man bara sitter här, är det nödvändigt eller? kanske kanske inte.. men endå ganska skönt att bara sitta och slappa. Det blir inte ett långt inlägg nu pga att jag inte orkar bloggen så mkt längre.. :< skittråkigt börjar det bli.. ganska drygt när man inte kommer på något att skriva om mer än vad man har gjort under dagarna.. ;o

jag saknar dej sis, jag vill att du ska komma hem, jag saknar dej sååååååå j***kla mkt.. det är jobbigt när du inte kan komma hem och hälsa på oss, ALLA saknar dej här uppe! ALLA vill att du ska komma hem! menmen, vad finns det att göra åt saken, det ända jag vet är att jag VILL att sis ska komma hem så jag får krama henne och orata med henne och slippa sakna henne för det är så himla jobbigt att sakna henne :((


Idag slutade vi tidigt, för vi hade ingen matte för att matteläraren skulle på något möte så vi skulle sluta 11.10 men eftersom att vi har en knäpp svenska lärare så fick vi sluta 10.40 ungefär :D *happyface*

just nu sitter man med mamma och väntarpå att Let's Dance utslagningen (: och jag har min söta katt Elvis i mitt knä, jag försökte nyss klä på han dockkläder men det funka inge bra (han blev skitarg) hehe xPmin söting :P
den lille dryga saten x)


nu börjar det så nu ska jag kolla tv.. tror vi ses imorgon bloggen :)

(det vart ganska långt endå ;P)




JAGSAKNARDEJSIS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0