saknar

min Pelle :(
han har vart borta sen 3 oktober nu och jag vill att han ska komma hem :(

varför skulle Pelle bara försvinna sådär?
är det otillåtet att ha vackra katter?

2008 försvann skrollan men hon kom tillbaka.
hon var borta i 2 veckor och nu Pelle..!
men han har inte kommit tillbaka.
och jag har en väldigt stark känsla av att det är någon som har tagit han!
SNYYFFFFT !
i miss him :(

KOM HEM IGEN PELLE! <3
jagälskardej! <3




jag saknar även min sis :(
jag vill ha pengar nu! :( <3
världens bästa syster. hon kan stötta mig fast hon inte är här!
jagälskardejsis! <3


IGÅR kom jag hem från pappsen :)
IDAG har jag inte gjort så mkt, mest skolan sen hem och nörda framför TV:n och datan ^^
IMORGON blir det väl skolan sen vet jag inte vad jag ska göra, antar att jag ska hem och NÖÖÖRDA
data och TV igen då x)
datan är mitt liv ;P


jag börjar tappa lusten att blogga :/


JAGSAKNARDEJ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0