2 timmar!? ;o skaffa klocka! :s

Idag har jag varit med Sandra <3 i något hus i skogen i östansjö xD haha och tråkigt hade vi som satan.. i slutet vart man lite less också.. dom säger att dom ska vara borta i 2 timmar men blir borta i 6 timmar!!! ;o hur man nu kan ta fel på tiden så mkt ;s.. skittråkigt hade vi som sagt.. det fanns ingenting att göra där och då menar jag verkligen ingenting! inte ens titta på TV !? ;oooo SUCK!

jag ska snart ta mig en pirog sen ska jag dra till vannsätter och hämta Lie <3 hon kanske ska sova här i natt (y´är inte riktigt säkert men vi ska iaf bada ;D om min huvudvärk släpper^^ det tror jag nog :D annars får jag väl bada endå ;P heheheh <3

men nu orkar jag inte skriva mer.. hej då jag vet att jag är tråkig ;P
Puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0