Dagens! :P

Sitter och tittar på TV nu och mamma sitter i datarummet, vi sitter alltså vid en varsin data ;P nyss fikat och så men jag känner inte för att äta längre.. jag vet inte vad det är för fel :s men ja det kommer det också.. kanske är för att jag ör astrött nu eftersom att jag hade jätte svårt att sova igår :P men jaja, inte mer om det nu heller.

har vart ute hela dagen typ, med Lie och massa fler :D
Lie-Åh, linus vi byter!
Linus-jaha..
Lie-måskit :s
Linus-då vill inte jag ha den heller!!

asg* dagens eller? :P
och ja Linus gjorde en jätte fin vurpa också xD Aoououououo AJ! :P hahah xD


men jaja nu orkar jag inte skriva mer ;P
men jag har haft en trevlig kväll iaf.
slänger nog in ett till inlägg innan jag ska sova (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0