det gör ont

Jag saknar dej så det gör ont, jag fattar inte hur man kan sakna er människa så mkt, jag fattar verkligen inte.. ;s är det någon som kan förklara för mig vad det är som händer? varför man saknar? jag fattar bara inte varför just jag ska förlora mina vänner? jag fattar inte... hon betydde så himla mkt för mig och jag sårade henne, varför? och kom inte och säg att sånna saker händer, för ingen sårar någon man älskar! ;s fyfan för mig, jag hatar mig själv! :s

Sitter och funderar på vad jag ska göra idag. hoppas jag får pengar av mamma så jag kan dra på marknaden i mohed :D kanske finns nå roligt där (y) hoppas iaf. men jag vet inte vem jag ska gå med i så fall. kanske lie eller nå.. ska kankse ringa och fråga någon sen. men jag och lie kanske ska gå ;P men jag vet inte.. jag vet att jag blivit väldigt dålig på uppdateringar men jag känner ingen ork för att blogga längre. men just nu ville jag slänga in ett inlägg för jag har tråkigt. egentligen ska jag städa men jag orkar inte.. eller jo jag ska snart. :D men nu orkar jag inte blogga nå mera. kanske slänger in ett lite senare. :D Puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0