helt underbart :D

Har vart underbart dom här dagarna, förlåt om jag inte varit uppdaterad men jag har inte haft tillgång till någon data så alla vet :P men jag har iaf varit hos en kompis och hennes underbara hund har fått valpar :D 11 stycken helt underbara och söta krabater, jag vill så gärna ha en men jag har inte tid och inte råd med någon och mamma vill inte ha hund heller.. :s SUCK!!

men idag så har man iaf vart på bio :D ECLIPSE, helt underbar film faktiskt och jag fick gå på den med två av mina bästa vänner :D Jimmy och Jezzika ;D <3<3<3 TACK för att jag fick följa med :D <3 efter filmen vart det bestämmt att vi skulle dra och bada i mohed och det gjorde vi, fast jag och jezzika badade inte. det var Jimmy, Happy och någon till jätte trevlig tjej, jag tror hon heter Mathilda :D
Tack för dagen alla glada ;D <333


syster är på Rockweekend och man får inte träffa henne mycket nu när hon äntligen är i söderhamn! men fick iaf träffa henne på onsdagen och en stund på torsdagen då dom åkte till festivalen och kommer hem i morgon men då blir dom bara här någon timme om ens det eftersom att dom sedan ska sitta i en bil 52 mil härifrån och ner till falköping där dom bor.. inte ofta man får träffa syster inte :(


men nu vart det bra långt det här ;P heheheh
puss hej leverpastej :D <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0