Jätte bra bok :)

Nu sitter jag i min säng och funderar på om jag ska sätta mig och kika på TV med mamma eller om jag ska fortsätta att sitta vid datan, kankse läsa en bok? ja varför inte? ;P den är faktiskt bra :D Heartbreak Hotel :) jätte bra faktiskt ni borde läsa den ;) På baksidan står det:

Om någon för sex månader sedan berättat att hon
skulle bli änka vid trettio års ålder, eller att hon skulle
renovera Heartbreak Hotel, än mindre bo där, så skulle
hon ha skrattat och sagt de var tokiga.
När Tracy Potters man plötsligt dör avslöjas en fruktansvärd
sanning. Allt som Tracy tidigare trott på om deras liv och
äktenskap visar sig vara en lögn. Hon tvingas att starta om
tillsammans med sin lille son, utan några som helst pengar.
En möjlighet öppnar sig och det är att renovera och öppna
det gamla vackra men slitna hotellet vid Karliforniens kust
- HEARTBREAK HOTEL-
En regnig kväll, när hon som bäst målar om ett av rummen,
knackar en hemlighetsfull man på. Det är något speciellt med hans
gåtfulla och besvikna blick - något Tracy känner igen hos sig själv.
Det visar sig att Tracys hotell är en perfekt plats för Wade att
hålla sig gömd på. Han är på flykt undan mörka händelser i sitt
förflutna.



Jag rekomenderar den verkligen om ni tycker om kärleksromaner ;D

Puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0