Stängt! :s

Ligger i sängen nu och tror att jag kommer sprängas snart :/ har skitont i huvudet och vet inte varför, hoppas att jag inte blir sjuk bara.. vill inte bli det nu när jag och mamma ska åka på fredag ;s hoppas på att det bara är vädret elelr något som kommer en snabb sväng och sen försvinner.

När jag vaknade så väntade jag på ett telefonsamtal av Lie och tillslut ringde hon :D fixade mig och sen åkte jag och hämtade henne, sen åkte vi in till stan och dit vi skulle hade dom stängt :/ så vi ringde till Jezzika och frågade vad hon gjorde men hon var hemma hos Jimmy så då åkte vi till Norrberget och tittade om Sandra var hemma men det var hon inte för hon var tydligen nere på stan och då orkade vi inte åka dit så vi åkte hem till Jimmy en sväng. sen åkte vi till vannsätter och var med folk. (jag kastade en hjälm på en tööönt!) sen drog vi för Lite skulle hem och jag skulle hem och äta och jag har ätit och ligger nu här och har ont i huvudet som jag sa ;P <3

men nu orkar jag inte skriva mer så hej då <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0