:/



I don't want to cry! :'(
Jag kan inte sluta tänka på dej, tänka på alla minnen, allt bra som har varit. men det gör så ont. det är så jobbigt när jag inte vet om du och jag kommer vara vänner. jag vill inte ha det så här, att du inte kan lita på mig till 1000%, det kan jag förstå men du kan ju iaf försöka att lita på mig lite grann men det verkar inte som att du vill det heller. jag vill flytta långt härifrån men jag kan inte rymma från mina bekymmer för dom följer  mig vart jag än går. men saken är den jag vet inte om jag orkar det här nå mer.. jag kämpar men jag får inget resultat av det. det enda jag får är ett helvete.. just nu känns det som att alla hatar mig.. men jag vet att alla inte hatar mej, jag vet det men det känns så hela tiden... förlåt för allt jag gjort mot dej, förlåt mig snälla :'/ jag kan inte göra mer nu.. mitt hjärta har redan gått i bitar.. :/

Kommentarer
Postat av: Arnevanja

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2011-03-04 @ 07:31:11
URL: http://arnevanja.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0