onödigt att förstöra! >_____<

Varför ska du sabba allt? Varför? ingen som vet ingen som vet.. jag tycker bara att det är väldigt onödigt -.- jag kanske inte är rätt människa att vara vän med enligt dej men det är ju inte bara mig du sabbar för, jag tycker det är sjukt tråkigt att det blivit såhär, jag ville egentligen inte bråka med dig men nu vart de så för att jag fick reda på att du gått bakom ryggen på mig. Ja verklgen onödigt, eller vad tycker du? jaja nu är de så och kommer förbli så men jag är säker på att jag inte kommer förlåta dej. hej då! >____< jag hatar dej för det du gjort mot oss! :@


idag slutar jag klockan 11 men jag ska vänta inne i stan med jenny tills 1 så får jag åka med dom hem i bil (y) Gött de sörru ^^ hehe men nu ska jag inte skriva nå mer för jag orkar inte. ska snart till skolsköterskan också.. hehe titta huvve och benet och armen osv.. hehe

Pusshejs! <3


Varför är jag så feg och inte vågar berätta det för dej? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0