inte kul!

sitter på svenska lektionen och gör som vanligt... Ingenting xD
jaja ganska nice med en lärare som säger: ingen idé att börja med ni gramatik på morgonen lös korsord i stället :P haha jaja skitsamma, inte för att mán lär sig mycket men jaja. :P kanske lika bra de x)

och jag har fortfarande inget roligt att berätta..

Igår: blev jag skiträdd :o Jag trodde jimmy skulle dö :( har fick jätte ont och typ la sig ner på backen, också sa han att om inte jag och sandra hade varit med hade han kanske dött :( för då hade han frysit ihjäl för han orkar inte resa sig upp själv när det blir så.. fy fan vad rädd jag blev! :( men nu är det bra tror jag :)
Idag: har jag inte hunnit gjort så mkt eftersom att klockan är 08.32 och har inget att göra på svenskan xD
Imorgon: kankse jag ska följa med på Tranan! med jimmy, sandra och elin :) <3
och igår så åkte jag hem från skolan också för jag fick ASONT i magen och mådde illa och så. och jag har ont i magen igen nu men jag tänker inte åka hem idag..!

jaja nu orkar jag inte skriva nå mer jag eh! så hej då :=)




JAGSAKNARDEJ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0