förbannade skitsnackare! :@

herre gud vad less jag blir! åh allt jävla skit du slänger på mig som du säger att jag slänger på dig! Aahhhhh, jag blir fan tokig på dej och ja jag vet att det är sjukt omoget av mig att skriva sanningen (eller inte) det är snarare onoget av dig att inte kunna lyssna på den.. fyfan vad jag är förbannad på dej asså, jag får ju inte ens vara med dom jag vill. Ojojojj, jävla idiot säger jag bara.. -.-' jag blir så less på dig och ditt skitsnack som du tydligen aldrig har gjort. det kankse ramlade ner från himlen i din röst och din kropp inte fan vet jag.. du är så jävla patetisk så det finns inte.. O.o' finns inte så mkt annat att säga om dig. förutom att du beter dej väldigt konstigt.. fattar inte vad fan jag gjort dej.. vad skulle du tycka om jag sa en sån sak om du vart kompis med någon igen? du skulle dampa sönder totalt och skälla ut mig eller hur? :o fyfan är det enda jag kan säga!


Jaja, som ni nu kankse sen är jag lite less. men jag skiter i det nu, orkar inte dampa sönder.. -.-'
det enda jag gjort idag var: vakna, åkt till mormor, hem igen, till lie, hem igen och nu sitter jag och väntar på att pappa ringer och säger att han kommer och hämtar mig snart.<3

pappa, jag älskar dej! <3


saknar dej sis, <3
saknar någon mer men vet inte vem :/ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0