fyfan för skitsnack!

nu har du fan gått för långt, först sitter du och snackar en massa skitsen blir du sur över att jag umgicks med ditt ex? whatever om jag umgås med han, det får jag väl om jag vill, bara för att jag snacka skit om han så har jag ljugit för dig om de? vet du vad ljuga är? ;o sen sitter du och ljuger mig upp i ansiktet att du inte har snackat skit om mig, jag fattar inte varför du ska göra sånt, och det värsta jag vet är skitsnack! jag litade på dej och allt, men jag ville starta det här bråket just för att du snackat skit om mig och sånt, och sen dampa du för att jag umgick med ditt ex, ja men vad fan har inte du gjort då? du har ju gjort lite mer än att snacka med han efter det där på lanet. men det nekar du också! din patetiska unge! du tror att du kan leda alla, men du klarade inte av mig så då sket du i mig i stället! jaja jag är ju en rövslickare också, det visste jag inte ens själv så jag fattar inte hur det kan gått till.. ^o)
jaja nu ska jag inte skriva nå mer om det där. trodde bara att du inte var en sån som snacka skit! :'(

helgen med Jimmy, Simon, Lie och Maria har varit helt underbar, skratt, moppe, dygna och dryga oss ;P helt underbart att man kan ha så roligt och att jag kan vara med vilka jag vill (: som jag tydligen inte fick för ****** för jag fick ju tydligen inte vara med Simon för då damp, damp och hej då! ^^.
fast ganska skönt också för jag vet vilka jag kan lita på!
sen vart det lite jobbigt när jimmy skulle åka tillbaka tíll stockholm :/ tårar och skit :/ det var verkligen inte roligt, man ville inte precis att han skulle lämna oss och åka tillbaka, visserligen ville han inte det själv heller.
han kommer den 28:e igen :) och den helgen ska vi fan ha roligt :D också ska vi åka till Maria och hon ska klippa mig ^^ Shiiiet, ;P <3

jag älskar mina vänner och har dom som en andra familj, och familjen går man inte bakom ryggen på på det sättet.. jag tycker det ska vara så.. jag älskar er! <3 ni vet vilka ni alla är <3



jaja det vart ganska långt det här för ovanlighetens skull.. kan inte skriva helle nu, är lite trött måste jag säga! >.<  men vi får ses bloggen och alla läsare :) <3

Pusshej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0