hoppas det blir bra igen <3

sitter i skolan och funderar hur det går för Simon uppe i hudik, hoppas det går bra och jag hoppas på att det inte blir så farligt för honom. hur kan man ens ljuga om en sån sak? jag fattar inte vad det är för mening och jag fattar inte vad fan jag har gjort för att förtjäna att bli hotad.. jag fattar inte? :o men det skiter jag i nu. jag har mina underbara vänner som jag kan lita på. <3333
Jag älskar er! <3

Vill ni veta en sak? ;o jag åkte till skolan för tidigt -.-' Ska ju börja halv ett och jag åkte in med kvart i 9 bussen ;o hahhahahahah vilken sopa jag är xD men sånt skiter man i, då har man tid att prata med Mattte och fler. (y) <3


Jaja, nu ska jag inte skriva nå mer förutom att jag kanske har hjärnskakning :ö hahah <3


liepersson, du betyder så himla mkt för mig. jag utan dig är som havet utan vatten! det går inte! älskar dej! <3
jimmywennström, du betyder massor för mig, hoppas det blir bra igen. du lyser upp mina dagar jag lever inte utan dig! älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0