jaoo

nu sitter jag här och har tråkigt som vanligt men jag har inget annat för mig nu för tiden :P själv vill jag ja lördag!en ni då? :P jag ska vara med jimmy då :) och det är jag glad över, ska äntligen få träffa han igen för det var ett tag sen nu.. han har ju för fasiken flyttat till Stockholm :( fyfan jag vill att han ska bo i Bergvik igen.. :D men nu ska jag inte skriva om hur tråkigt det är att han har flyttat till stockholm för det är inget ni vill läsa om. hihi ^^

Det har hänt en grej som jag inte tolererar precis.. ja det är skitsnack och skit hela jävla tiden. det är inte precis roligt att bli anklagad för att snacka skit när man inte har gjort det. så jag skrev till han som sa det att han kan fan inte anklaga mig när jag inte har gjort nåå och sånt. men den fega idioten svarade inte! :@ fyfan vad jag blir irriterad på sånna skitar! :@

inge mer om de nu eller, jag orkar inte skriva nå mer..! så jag säger heeej då! :P <3
(jag är tråkig jag vet) ;P

jagsaknardej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0