mjaoo

hejsan, jag sitter nu här och kom på att jag inte har uppdaterat bloggen på ett bra tag :P men det kan ju bero på att jag inte har kommit på något att skriva än, sitter och funderar och funderar varje dag på vad jag kan skriva men kommer inte på nåå! :S hmm... ni kan väl ge mig nå tips på vad jag kan skriva om? :)

ni ska iaf få veta att jag ska vara med jimmy och lie på lördag (y)<3 Nice de vettu ^^ jag skulle egentligen till pappa i helgen men jag har bestämt att jag ska vara hemma för att jimmy skulle komma upp hit och jag vill träffa han, behöver prata om några saker och så. och det kan vi inte göra när som helst eftersom att han nästan aldrig är i söderhamn för han har ju flyttat till Stockholm :/ (Söderhamn - Jimmy = DÖDERhamn O.o')

jag okrar inte skriva så mkt mer nu, så ni får ha det bra idag då =) ByeBye *vink* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0