saknar! <3

Sitter hemma och har tråkigt just nu. kom hem från pappa vid 10 över 7 kanske eller jag vet inte exakt. sitter och tänker tillbaka på förra helgen vad roligt vi hade och hur roligt vi kommer ha nästa helg. ;P saknar tiden som fan. fast jag fick ju ett helvete i veckan som ni kanske har märkt på mina arga inlägg :P men sånt skiter jag i nu. har inte vart nå mera..

Nu i helgen har jag vart hos pappa och haft roligt eller så gått som skitroligt hehe, ja igår var vi i hudik på cruising träffade massa folk och skrattade och hade roligt :D sen vid ett bar det av till trögno (trönö) och träffade massa andra folk, eller alla var ganska lika hehe, fler som åkte dit ju :D
sen har vi inte gjort så mkt mer. ;P <3

Saknar någon som jag inte vet vem, det fattas en bit. en liten pusselbit som jag tappat. men jag har en aning om vem jag saknar mer än min syster då..
Puss på världens bästa syster också! <3
Älskar dej! <3


nu orkar jag inte skriva nå mer. hej då bloggläsare ;P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0