skitsnack som vanligt.. -.-'

God morgon bloggen!

jag orkar inte med massa skitsnack är det någon som har tips på hur man gör för att slippa skisnack och sånt? jag vet iaf inte hur fan man gör. jag orkar bara inte mer snart. jag vet  inte vad jag ska göra för att slippa allt skit. jag kommer inte ha några vänner kvar känns det som. jag vet inte varför men alla tycker väl att jag är en hemsk liten fittunge som ser ut som (hej kom och hjälp mig sätt mig på psyke innan jag begår självmord) så ser väl jag ut i allas ögon. jag är depprimerad snart kommer det nog hända något som ingen vill va med på. jag kommer skada någon. jag vet inte om det är mig själv eller om det är någon annan. eller så kommer det hända något annat, som att jag slutar skolan låser in mig på rummet och bara skiter i allt. NEJ JAG SKA INTE GE UPP, men det känns som jag har lust med de.. NEJ JAG SKA INTE.. jag ska försöka, jag kan lova det men jag kan int elova att jag inte gör något, men jag kan lova att jag ska försöka..
nu orkar jag inte skriva mer hej då!


SKITLIV!!! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0