suck...

Sitter på projekt och företagande och har tråkigt.. Ska ha prov efter lunchen också. :o på 82 fucking idiot sidor och jag kan inte ett enda skit. ;o Kul de? eller inte.. :/ vafan hur ska man kunna en halv bok i ett prov? ingen aning...!
Efter den här lektionerna ska jag gå till Cafeterian och handla (y´ får väl bli en liten Cola eller nå xD har ju bara 14 kronor kvar så det får bli en Cola eller så köper jag en macka eller kanske en Negerboll och KitKat eller nå xD :) Gott serru ^^ jaja nu ska jag försöka göra lite frågor eller nå.... LÄRARE!! så.. nu kan jag fortsätta för hon gick (y´ nej jag orkar inte jobba orkar verkligen inte.. så jävla drygt.. ska nog kika runt lite på bdb och några bloggar kanske (y´


Och det är för fan bara Tisdag, jag vill ha fredag!!!! :I
ByeBye.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0