tråkigt.!

sitter och har tråkigt som vanligt, kan inte sms eller nå -.- har inge pengar på telefon och inge gratis sms.. -.-' det suger måste jag säga.. skulle inte sitta fel med ett par tusen nu eh, då skulle jag lätt ta ledigt från skolan och dra till stockholm eller till falköping (y) hade vart nice de också xD saknar att skratta och ha kul, visst hade jag kul idag men inte så som jag hade i helgen :( fan det är nå fel på mig, jag saknar jimmy som fan, varför? jag är inte precis kär i pojken, men harn är min absolut bästa vän, han kan man lita på till 1000000000% och har alltid roligt med han. förutom när han inte mår bra, det smittar you know ^^

men nu orkar jag inte skriva nå mer inlägg idag, har faktiskt skrivit tre xD inte vanligt de inte.. xD

Pusshejs! <3



JagSaknarEr <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0