det gör ont att tänka tillbaka...

jani, jag vet inte vad jag ska säga menmen ska väl försöka komma på något så det blir lite roligare att läsa min blogg, inte för att det är många som gör det men det gör ju inge de heller..

fuck off, 2 och ett halvt jävla år har gått och jag kommer aldrig över dig, helvete!
du betydde allt för mig, jag föll för dig, men du hade mig som en jävla lek, fan för de också.
hur kunde jag falla för dig egentligen, allt gick som det inte borde gjort,
jag glömmer dig aldrig.. du kommer alltid finnas i mitt hjärta...
jag trodde det kunde bli vi då, men jag hade så fel..
du fick mig att falla totalt, och sen sketdu i mig. det gör så ont att tänka tillbaka
till tiden då det var som bäst, ja för 2 och ett halvt år sen var det nog bäst.
då du fanns där.. du var allt för mig. men jag var bara en lek som sagt...

okej, ingen behöver fråga vad det där handlar om, bara ett helvete iaf..
och vi kör en dagens....


Dagens
Humör:
dryg tidigare men bara depp nu...
Outfit: som vanligt...
Frisyr: Utsläppt tidigare men uppsatt nu
Plus: cigg
Minus: vinter
Låt: just the way you are
Drog: cigg
Person: den som jag aldrig glömmer
Längtan: -----
Saknad: sis, du <3
Måste: sova!
Ser fram emot: hmmm.
Önskan: att det kunde varit som då




hoppas verkligen att sis kommer hem till jul... saknar henne som jag vet inte vad... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0