en dagens i alla fall då

jag är väldigt inaktiv, jag vet det men jag orkar inte och har ingenting att skriva om ändå.. men ni får en Dagens nu iaf..

Dagens
Humör:
trött....
Outfit: myys
Frisyr: haft mössa, men nu ruuufs
Plus: fick strumpor
Minus: förkyld, VINTER
Låt: just the way you are
Drog: musik, datan
Person: ingen
Längtan: sommar!
Saknad: sis<3
Måste: ingenting
Ser fram emot: SOMMAR
Önskan: flytta eller nå



har varit på julmarknad eller vad det heter inne i stan med syster och fick ett par strumpor från KappAhl, riktigt mysigt faktiskt ;)
men nu ska jag inte driva er till vansinne med att skriva massa tråkiga saker så ha det bra, skratta å va gla ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0