ett test

bara för att jag har så förbannat tråkigt....

Dagens utseende…
Dagens kläder: myys tidigare men nu nattkläder..
Dagens frisyr: Utsläppt tidigare men sen satte jag upp det
Dagens smink: mascara

Dagens känslor…
Dagens vill ha: PENGAR
Dagens köp: inget
Dagens planer: inga planer tidigare men nu ska jag strax sööööva!
Dagens bästa: hahahahaa ;)
Dagens sämsta: ---
Dagens roligaste: bråket ;)
Dagens tråkigaste:vet inte
Dagens misslyckande: skrattade och skulle luta mig bakåt men det var en vägg i vägen så jag slog huve ;ö
Dagens lycka: hmm?
Dagens humör: trött.... och massa tankar och skit
Dagens sjuka: Prosit ;)
Dagens längtan: julafton, och tills jag får träffa syster igen!
Dagens fundering: hmm?
Dagens beroende: cigg!
Dagens saknad: sis, lie

Dagens övrigt…
Dagens låt(ar): love the way you lie parody
Dagens film/program/serie: 112 på liv och död
Dagens måsten: söva?
Dagens motion: överallt och ingenstans.
Dagens väder: kallt så in i helvete!!!
Dagens godis/snacks: ingenting

 

så det vart ett test..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0