mhmm...

sitter på lektion (samhäll) :((( SUCK, jag verkligen hatar samhäll.. -.-'
så jävla tråkigt men jaja, så får det väl vara då.. suck igen ;)
hehe, nu vill jag ha fredag, sen vill jag ha lördag och sen TISDAG! :pppp

på tisdag bär det av till Malaga (y) med klassen :p
blir nog trevligt skulle jag tro :D

men jaja, vet inte riktigt vad jag ska skriva om men jag har iaf kommit tillbaka till bloggen, hehe, kommer npg inte vara så länge för jag orkar inte blogga juuuuu ^^, ;)
men ska försöka bli bättre (kommer inte gå) men endå.. försöka går ju iaf.. ;)


Tänker på dej, vill ha dig här vid min sida, men jag vågar inte ta dig i hand och ta emot ett förlåt, jag vill inte bli sårad igen men jag älskar ju dig ''syster''. du var min bästa vän min syster. kan inte förstå varför det blev såhär. vill ha tillbaka våra minnen, vi hade ju så roligt. varför är det alltid jag som ska råka illa ut? jag saknar dej, men allt är förändrat nu.. du kommer alltid finnas i mitt hjärta och ha en speciell plats..



men får se om det blir bättre snart, hoppas det iaf, jag vill ringa till henne och säga som det är men jag vågar inte. 11 månader är mycket, väldigt mycket..
du kanske till och med läser det här och kanske uppfattar att det är dig jag menar. tror inte att du saknar mig om jag får vara ärlig.. :/


//ANGELICA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0