tomma tankar.....

Tankarna försvinner inte, dom snurrar runt i mitt huvud, kan inte sluta tänka. vill inte sova. vågar inte. känns som att allt kommer bli fel. jag har ångest, ätit lite två dagar nu.. det är det som är det jobbigaste, jag vill inte sluta äta. jag vet att ingen vill att jag ska göra det. men det är inte så lätt när det enda man får höra är, gud vad smal du är, anorexia barn m.m. m.m. ingen fattar hur det känns, absolut ingen, jag vågar inte lita på någon mer heller. någon dag kommer någon säga det igen och den dagen kommer jag kanske inte ta mig upp igen, jag är redan påväg ner och jag kanske har gjort mitt livs misstag med att ta tillbaka dig som vän, men vad skulle jag göra? jag älskar ju dej.. alltså jag vet seriöst inte vad jag tänker på, jag vet inte vad jag ska tänka på för att jag inte ska vara så deprimerad.. vad ska jag göra för att må bra? undra hur det kommer gå i morgon tills på lördag för då kommer man inte vara hemma. ska ju åka iväg till spanien med klassen och det gör ju inte ångesten bättre för jag kommer nog inte äta så mycke där nere är jag rädd för, jag gillar inte att äta på andra ställen än där jag är van att äta... slutar jag inte skriva snart kommer jag bryta ihop men det kanske är lika bra. jag vill få bort allt det här, men vet inte hur och tårar är inte till någon nytta heller.. tänk om jag kunde ta reda på hur tankarna kan försvinna, jag svär jag skulle kunna göra nästan allt.. jag vill inge mer.... tomma tankar....
jag saknar tiden då man inte hade några problem, bekymmer eller tankar, jag saknar när man var liten...


saknar syster också så det gör ju inte saken bättre, vet inte när jag kommer få träffa henne igen.. :'( vill att hon bor här igen, med mamma och mig. jag saknar dej syster :'( <3


och jag saknar sommaren 2008 som in i helvete, fyfan vilka minnen men nu har allt blivit helt knas. saknar sommaren 2009 också.. tankar igen.. :/ saknar minnena med mina gamla vänner men vi gled isär och jag saknar inte dom, endast minnena..
vet inte om jag ska skratta eller gråta åt det..

men nu har jag väl skrivit tillräckligt för den här månaden.
ses i morgon eller om en vecka. och då kommer bilder också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0