dagen har varit rolig..

hemma och kikar på internet lite.. har inte gjort så mkt idag. när jag slutade så gick man till mamiis jobb och lämnade dataväskan som jag inte hade behövt idag, sen gick man till skolan och mötte upp Cissie och var med henne nere på stan tills kvart i 4? tror jag de va.. då gick jag mot mamiis jobb och åkte hem. käkade sen åkte jag till vannsätter för att prata lite, satt ute i 1 timme själv i kylan :s sen gick jag till Johanna och Sandra för att prata men jag ville inte ta det idag så det får bli en annan dag jag pratar lite vett med henne. sen gick jag ut för att prata lite med Lie och sen cyklade jag hem (a) duktig jag ;) hehe

men men.. nu har jag skrivit lite iaf. så får se vad som händer nu. sova? film? tv?
tror det blir film sen sooova (a) hehe

btw, imorgon är jag ledig och ska in till stan för att vara med Cissie :)


hörs en annan dag så säger godnatt nu ja ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0