deprimerad eller jag vet inte?

Ligger i soffan och har allmänt tråkigt.
jag vet inte vad jag ska göra och vet inte vad jag vill göra.
jag tror jag vill sova men endå inte. jag har verkligen ingen lust
att sova. jag vet inte varför. min kropp vill inte som jag vill. mina
tankar snurrar, vet inte vad jag tänker på egentligen men det känns
iaf inte bra. känner mig deprimerad men jag vet inte. jag vet inte så
mycket längre. är ganska förrvirrad. har jobbigt i skolan. känns inte
som att jag har ork till att sitta i skolan hela dagarna men jag tänker
inte sluta kämpa för det. det finns ju faktiskt människor som hjälper
mig när jag behöver hjälp. men just nu känns det som att jag vill
vara ensam men vill endå ha någon där. och det känns som att några
inte bryr sig om mig längre, men jag vet inte ens om jag orkar bry mig.
det känns som att jag vill försvinna ett tag. bort men jag vet inte vart.
det är så jobbigt allt.  jag får nästan aldrig träffa min syster längre och
det är det jobbigaste. gråter nästan av att tänka på det..


syster, jag saknar dej så det gör ont.
kan inte förklara med ord hur mycket
jag saknar dig. önskar att du var här,
att du bodde här. eller att jag
åtminstånde fick träffa dig lite oftare,
saknar dej så mkt. det är jobbigt att
inte få träffa dig nästan nå. bara
tanken att nästan inte få träffa dig
gör verkligen ont inom mig. det
känns som att jag har ett hål i
kroppen som bara täpps igen när du
är hemma. men som sedan åker upp
när du åker igen.
jag saknar dej så himla mkt :'( <3



IDAG:
har jag varit i skolan och haft tråkigt. sen åkte jag hem och
sen åkte jag till vannsätter och fick skratta och det behövdes!
jag älskar dej plupp, tack för att du finns <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0