har träffat lie, jimmy, jezzika och jeppe

Hemma nu från en kväll med Lie :) Vi var och hälsade på Jimmy, Jezzika och Jeppe också :) trevligt att få träffa Jimmy och Jezzika igen.. men jag harinte så mycket mer att skriva.. det vart inte så roligt som jag hoppades på men som sagt det var trevligt endå.. som vanligt när jag är med plupp lie ;D <3

Nu ska jag snart spela Fia med Knuff ;) hehe.. mamma vill ju så jag gör väl det då ^^ men jaja, nu ska jag dra mig härifrån och kika runt på några bloggar och kanske nå mer innan jag spelar :D
Vet inte om det kommer ett till inlägg så jag skriver godnatt i detta in lägget men vi får se..
SEE YAA!! <3



Kommentarer
Postat av: Ilyaslina

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2011-02-04 @ 15:38:37
URL: http://ilyaslina.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0