jani..

Sitter nu inne i datarummet och tänker att det nog blir det sista inlägget
idag det här, men ja det är ju sånt som märks ;)

idag har jag varit ute och åkt som vanligt.. men den här gången gjorde
jag illa mitt lillfinger så jag vet inte vad som är felet i fingret nu men ont
gör det kan jag lova. men det går väl över tills i morgon annars vet jag
inte vad jag ska göra.

men jag ska ju inte sitta här fär mycket så jag kanske borde tänka lite
på rapporten som jag skulle skriva på tidigare men inte blev av :P
men jag vet inte om jag orkar. kanske i morgon? eller i helgen?
nja kankse inte, kanske nästa vecka?
Äsch jag försöker nu!! ;) ska vara duktig. måste försöka tänka mer
på mina betyg. men jaja.
funderar om ni tycker att jag ska göra något roligare i bloggen som ni
kankse kan kommentera eller något? vad säger ni?


men ha det så bra så ses vi nog i morgon ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejhej, tänkte bara ge dig ett uppiggande tips för bloggen... Bakgrunden kanske kan vara rolig men när den rör sig så så kan det störa rätt mycket för ögonen. Folk kanske inte orkar läsa dina inlägg utan sätter mer fokus på bakgrunden. Detta är absolut inte för att vara elak o kritisera dig, nejnej. Bara ett bra tips. Man kan allt ha nån het bakgruns men inte så hela rör sig. Kankan man men som sagt endast ett tips =)

2010-09-15 @ 23:55:18
Postat av: elina

härlig blogg! :)

2010-09-16 @ 02:03:31
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0