ny header igen! :o

headern får duga så länge. iaf tills jag har tid att fixa en bättre. kan ju inte ha samma hela tiden eh, fast jag kanske byter lite för ofta? ;p hehe men det gör inge tycker jag, roligt med lite omväxling.

idag har det inte hänt så mkt, hade sovmorgon för att jag var klar med uppgifterna i Små Företagande ;) och fick sluta lite tidigare för våran grupp var klar med uppgifterna i Marknadsföringen ;) när jag kom hem så fikade jag, mamma och ingalill sen drog jag till Lie. inte för att vi hade roligt men alltid bättre än att sitta hemma. men det är så jäkla kallt, längtar verkligen tills man kommer ner till Spanien i November!! ;) Hoppas man hittar något roligt att köpa där :D hehe, men jaja, nu ska jag dra mig härifrån. så vi ses någon dag :)

hej då! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0