sammanfattning av några dagar

tänkte slänga in ett inlägg så att ni inte blir helt uttråkade av att jag inte skriver något längre. men jag har ju inte haft tid och inte lust. på onsdag, torsdag var jag sjuk, hemma från skolan och hade feber. på fredagen hade jag fortfarande feber men jag gick till skolan för att jag och Jenny skulle in på strömmingsleken på kvällen.
Jag Jenny och Micke (Jennys kille) åkte in till s-leken vid 2 halv 3 eller nå. var där inne och träffade massor med folk :) Saknade folk m.fl. :) vi åkte hem vid halv elva eller nå.. sen vid 12 eller nå så gick jag och la mig och sov ;D på lördagen var jag in till s-leken igen fast med mamma den gången :P det var trevligt fast vi var inte där så länge men man träffade endå lite folk :) sen åkte vi till mormor och prata och sen åkte vi hem :) på söndagen (igår) så var jag, ingalill och pappa in till stan IGEN :P var och tittade på fyrverkerier så det ska ni få lite bilder på någon dag men jag har inte lagt in dom på datan än och jag kan inte lägga in alla 170 biler här ;) hehe så jag ska välja några sen också men det får bli när jag har lite mer tid.. idag har jag vart i skolan och till vannsätter en sväng och sitter nu här och tittar på Biggest Loser O.o' orkar inte ändra kanal men jag kommer endå få se Biggest Loser Sverige eller vad det hette ikväll för mamma ska titta på det och jag orkar inte flytta mig så jag tittar väl på det jag också ;) hehe
men jaja, nu har jag skrivit massor så nu får ni vara nöjda :)

Seee Yaa <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0