:)

ligger i sängen som jag gjort i stort sätt hela dagen men endå. jag har så jäkla ont i magen! /: min dag har bestått av: vakna 12 ungefär, frukost, promenad med vovve, läsa länge, väcka sis, datan, koka kaffe, och lite röka då och då :p fast jag har faktiskt varit jätte duktig idag :p rökt 2 cigg på hela dagen :P heheheh (a)
jag har inte ens klätt på mig än, jag klädde på mig snabbt när jag gick ut med Bellen bara sen klädde jag av mig och la mig i sängen igen ;) och jag tänker vara busig idag och inte klä på mig för idag tänker jag vara hemma hela dagen (a) men jaja, jag orkar inte skriva nå mer nu så vi hörs ;)

Anders, jag älskar dig mer än du kan ana, när jag är med dig smälter jag inombords och bara känner att jag aldrig vill dö, jag vill ha dig vid min sida hela tiden, jag kan inte leva utan dig, du är som luften jag andas, du är mitt hjärta, utan dig kan jag bara inte överleva, du är allt för mig, du är mitt liv!
25/12-10 datumet som jag aldrig kommer glömma, dagen det vart vi, jag är så otroligt lycklig med dig hjärtat! jag kommer aldrig lämna dig! skulle jag såra dig skulle jag aldrig förlåta mig själv för du är den som får mig att må bra, den som får mig att le och skratta! Du är obeskrivlig!
När du kysser mig pirrar det i hela kroppen och det känns som att jag flyger på rosa moln! helt ofattbart!
Jag älskar dig av hela mitt hjärta älskling! Du är allt för mig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0