lksuejfhnlskjmdn

igår var jag till ljusne efter att jag hade varit hem en stund. somnade visst på soffan hemma hos krantz och vaknade vid kvart över 2 och då åkte jag och älskling vidare hem till han :) var vaken till typ 4 eller nå kanske mer.. :p sen somnade jag gött men sov inte alls bra, var typ halvvaken och sen somnade jag riktigt efter mycket om och men. sen så ringde telefonalarmet och väckte mig vid 8 sen fick jag väcka älskling som skjutsade mig till bussen... fick skynda mig och sen åkte bussen vidare mot stan och skolan.. -.-' och ja jag sitter ju här och är damp helvete rök sugen som ett svin.......
16.10 åker jag bussen till ljusne igen för att vara med älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0