orka rubrik?

sitter i skolan på sista lektionen, lektionen slutar 14.15 och då blir det LOV för min del (: Idag har det bara varit skolan och efter ska jag åka hem till Ljusne och se om älskling är hemma men vi kan ju alltid hoppas annars får jag väl prata med spökena, hehe (:
imorgon ska jag och älskling åka ner till Falköping och hämta sis, hon ska flytta hem igen och vi kommer få åka på morgonen, 54 mil, när vi kommer ner ska vi äta något med sis och någon mer tror jag.. sen ska vi åka och packa ihop hennes saker och in i en vagn och sen kanske vi vilar en stund och rullar sen tillbaka dom där 54 milen s: ganska långt men vi får väl sova när vi kommer hem igen hoppas jag!!
men nu orkar jag inte skriva nå mer så vi hörs väl. kommer förmodligen inte vara inne på hela nästa vecka eftersom att vi inte har nå internet i Ljusne. men ses en annan dag iaf (: hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0