steffe 19 år idag :)

tänk om jag inte var så bitter idag då! :s vaknade och var bitter som en tok, suck men jag hoppas ändå på en underbar dag :) slutar 13.30 och då kommer jag förmodligen att bara sitta här i skolan med Steffe och vänta på att vi ska till sjukgymnasten och efter det ska vi hem till henne för idag är det hennes dag och hon fyller 19 år :) Grattis till henne :D
jag vill ha lov någon gång, nästa vecka går jag bara på onsdagen i skolan sen är det lov för min del :) visserligen praktik på måndag och tisdag men endå ;) jaja nu orkar jag inte skriva mer, så vi får höras något tag
btw, jag är lite väl dålig på uppdateringar men jag har inte så mkt tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0