hej då

Sitter på webbdesignen och försöker mig på CSS koder :p det går ju ganska bra iaf, men jaa.. det kunde ju gått bättre xD
idag har jag 3 lektioner sen får jag sitta i skolan i 2 timmar och en kvart utan att ha något att göra, då jag har utvecklingssamtal och ska vänta på mamma... -.-' (mamma kommer döda mig) men jag vet vad jag ska säga om hon klagar ;) hehe :D har förberett mig redan jag :p

men jag har ju kommit så pass långt så jag tyckte inte att det gjorde speciellt mycket om jag skrev lite heller :D
läraren trodde att jag hade jobbat hemma med html-koderna men jag har inte ens programmet som vi gör html koder och Css koderna i xD hehe (duktig jag)

inatt hämtade jag och älskling sis i Bollnäs :) vi hämtade henne vid stationen typ 00.05 eller nå :p åkte till Statoil och handlade lite.. sen vidare hemåt och slocknade fort som attans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0