lååång tid sen jag skrev nu

nu var det ett tag sen jag skrev och ja det har varit skönt att inte behöva tänka på bloggen så jag kommer fortsätta att ha dålig uppdatering men endå så några som läser så det spelar ju ingen roll :p idag kände jag bara att jag behöver skriva lite, men jag har inget speciellt att skriva om faktiskt, men endå bara så där spontant slänga in ett inlägg..
har inte hänt så mkt under den här tiden som jag inte skrivit något så har inget sånt att skriva om heller, men vad ska vi då hitta på? :p
hmm....? Mjoo, jaa, syster kommer hem imorgon natt, jag och älskling ska åka till bollnäs så att vi är där till 23.55 eller något sånt som tåget skulle komma, sen bär det av hemåt och sova så man kommer upp till skolan på fredan!..
den här dagen består av skola till kanske halv 3 eller kvart i 3, då ska jag pallra mig ut till E-Center och prata med min gamla handledare som jag haft på praktiken och säga att jag bytt praktikplats..
jo en sak som jag kom på nu är att jag har börjat på sjukgymnastiken, eller jag har vart där en gång men jag ska varje torsdag kl. 15.30 och en timme framåt eller nå sånt.. det är riktigt skönt att träna faktiskt, lite jobbigt kanske men endå roligt.. och jag behöver inte träna ensam, jag har ju Steffe som också går där :)
jaja, nu har jag väl skrivit tillräckligt, eller?
Joo.. förresten, på fredag är det 2 månader för mig och älskling :D <3
Anders, jag älskar dig så otroligt mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0