dumma rygg..

sitter hemma i sängen och saknar min älskling.. :(
ska upp till Linden(hälsocentral) sen för att beställa tid
till koll på min rygg för har så ont så jag näst intill gråter,
inte bra de inte.. min lärare sa till mig att gå till läkaren
för att annars kommer det bli värre. kommer förmodligen
få gå till sjukgymnast, suck! men får se vad det blir.
ska först och främst vänta på Cissie för hon ska följa med
mig upp dit..
i morse åkte jag till skolan och satt och vänta på att lektionen
skulle börja sen fick jag reda på att den kursen var slut och då
hade jag bestämmt mig för att jag skulle åka hem för att jag
hade så ont så jag pratade med läraren och sa att jag skulle hem.
då sa han att jag skulle åka till läkare och kolla upp de. så ska
göra det. lika bra de.. får se om jag måste fixa ny säng IGEN...
SUCK! vad less jag blir på sånt här.. :s
men jaja, mer har jag inte hunnit gjort idag..

saknar min älskling :( <3
och min sis :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0