jag älskar mitt ♥



Du betyder allt för mig hjärtat, du får mig att må bra, du får mig att le
du gör mina dagar bra och får mig att känna riktig glädje. jag trodde
aldrig att jag skulle få känna glädje men det gör jag verkligen nu, du
har fått mig att verkligen tro på livet nu. jag älskar dig mer och mer
för varje sekund som går, jag klarar mig inte utan dig, jag älskar dig <3
25/12-10 är det bästa datumet i mitt liv, det var då det blev vi :)
du är obeskrivlig, jag älskar dig bara mer och mer ju mer jag tänker på
dig och jag tänker på dig varje sekund, varje minut, ja hela tiden tänker
jag på dig, bara dig. du är allt för mig,
jag älskar dig Anders

Kommentarer
Postat av: train-accident

Jag lovade påminna dig om detta samtal den dag du skaffa kille. även om jag nu inte har träffat den lykliga =)



Läs dina komnentarer på

Train-accident 2/8-10

Bild For Every girl with a broken heart

theare is a buy witch a glue gun

Text Jag vet nu att det alltid kommer finnas en

kille dör ute som kommer läka just ditt brusna

hjärta

som jimmy gjorde med mitt <3<3



LeavemeAloon : Jag tror inte på att det finns

en för alla :/

Train-accident: Det trodde jag inte heller men jag

hade fel, förlora inte hoppet det

finns någon för dig med

Leavemealoone : Jag har redan förlorat hoppet :/

det finns ingen som vill ha mig iaf

:s men men skit samma!<3

Train-accident: Sluta!!!!!!! Det finns någon där

ute för dig med

Leavemealoone : Jag tänker inte sluta!!!!

Det finns det inte!!!!!

Train-accident: Jo det gör det lita på mig. jag

kommer att på mina dig om det här

samtalet när du skaffar kille bara

så du vet <3<3

Leavemeealoone :haha, gör det du :D hehe

det kan ta ett tag tills dess men

det kanska kommer det också^^



Med några fler komentarer längre ner ,skulle ta hela morgonen till att skriva av allt =)

Ps hoppas att du nu vet vad kärlek är och att du är lycklig =)

kram <3

2011-01-17 @ 10:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0