........

vill hem nuuuu! men nej då, slutar 15.10, oj vad roligt.. -.-' INTE!
idag ska jag och älskling förmodligen åka och hälsa på pappa. det var ett tag sen man var där så det kan behövas. sen funderar jag på vad jag ska hitta på för något tills älsklingens födelsedag men det kommer, och jag hoppas verkligen att mamma kan vara snäll då och ge mig MINA pengar! så less på att hon lovar och lovar att jag ska få mina pengar själv men det har jag inte fått.... :/ men jaja, fyller snart 18 och då ska hon få se att jag har mina pengar själv!! fy satan vad jag längtar! bara 1 månad och 8 dagar kvar så det ska väl gå fort :)
sak samma nu har jag inte så mycket att skriva om men jag kan skriva att jag sitter på lektion just nu och fattar ingenting, koncentrationsförmågan ligger i botten! :(
vill hem och sätta mig ett hörn och bara skrika och gråta men jag kan inte.. vill inte att älskling ska se mig helt förstörd. jag mår inte bra hemma så är det bara och så kommer det alltid vara... orkar inte lägga ner massa energi på att bara gå runt och se allmänt depp ut så jag tar humöret och gömmer det i tankarna och försöker le och se glad ut så mycket som möjligt. men så kommer vi till kvällarna då jag bara ligger och stirrar i taket och försvinner in i en annan värld... jag vet inte vad jag tänker på, jag bara försvinner och blir allmänt deppad... orkar inte ha det så här. jag ska lösa det här, allt kommer bli bra. (intalar mig själv)

nu ska jag fortsätta med att jobba så får vi se hur det går...
tur att jag vet att älskling finns där för mig. jag älskar han av hela mitt hjärta! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0