..........

det är ingen som förstår hur jag känner mig, ingen som förstår att jag mår dåligt och bara vill försvinna! ingen förstår, men jag ska se till att någon kommer förstå snart, på vilket sätt? det märks då.. jag är så trött på att höra att jag enligt alla mår så himla bra och att jag bara gnäller och skit.. pallar inte det mer..
idag vart jag hemma pga att när jag gick upp till praktiken och hade kommit fram så snurrade det till i huvudet på mig och jag var tvungen att sitta ner i typ en kvart :/ känner mig inte alls pigg...  huvudvärk, öronvärk, ont i halsen, slut i hela kroppen, usch, jag vill inte gå och bli sjuk nu! :'(
älskling ligger fortfarande och sover så jag tror jag ska lägga mig ner här i soffan och sova en sväng jag också, men först ska jag gå in i köket och ta en rök...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0