flåt

flåt om jag inte uppdaterat på ett tag..
i söndags firade vi älskling med tårta och presenter :)
av mig fick han en munkjacka och en tshirt :P av ingalill fick han ett presentkort på mekonomen och av mamma och jessica fick han en tröja :) Oskar och Hannah kom på besök och åt lite bullar och tårta :p
på kvällen kände jag att jag började få ont i halsen som en tok och på måndagen var jag förkyld :( från 09.30-17.30 hade jag praktik, gick bra och sen vandrade jag hemåt men kom inte så långt så stannade en bil och det var till min förvåning Jimmy och Simon :p fick skjuts hem (a) åkte hem och dom följde med för att hälsa på mamma :) men åkte nästan genast för dom var tvugna att göra något, åt och efter maten fick jag en paket av älskling som han beställt till mig :D fyra böcker, TWILIGHT (L) kärlek, började läsa genast :) har läst till sida 184 (y)
igår hade jag praktik och gjorde inte så mkt mer för jag var sjuk då också, praktiken var jobbig men endå rolig :) stog böjd hela dagen så hade skapligt ont i ryggen, men det går över ;) läste typ hela kvällen :)
idag har jag bara varit i skolan och på svenskan tok läste jag *hihi* när jag kommer hem ska jag lägga mig i sängen och fortsätta tok läsa :)
jaja, nu har jag skrivit tillräckligt mycket tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0