sova ensam!? :'(

jaha, nu sitter man här alldeles ensam i min säng och längtar otroligt mycket till helgen, vet inte varför men det är väl för att det är skola i morgon och på fredag.. äskling har åkt till ljusne för att sova hemma hos sin mor för att hon ska till hudik i morgon klockan 11 och då blev det lämpligare om han sov där, så nu kommer jag få sova ensam inatt som jag inte gjort på jag vet inte hur länge, hoppas det går bra bara.. vill kunna sova, det är ju faktiskt riktigt skönt att sova (a´
idag har jag vart i skolan, det gick ganska bra, när jag kom hem så skulle jag plugga, det gick åt helvete rent ut sagt och jag som har prov i morgon, suck! :( men jaja, så går det. käkade pizza med familjen och sen åkte vi och hälsade på moster som fyllde år idag :) Grattis på henne :) riktigt trevligt att träffa henne igen, det var ett tag sen, typ ett halvår sen eller nå, vet inte riktigt.. sen åkte vi hem igen och älsklingen åkte vidare, saknar han redan ju :'(
kommer förmodligen inte kunna sova riktigt 100 % bra men ska iaf försöka..
älskling är det bästa som hänt mig, jag älskar han över allt annat på denna jord, det går inte att beskriva med ord hur mycket han betyder för mig, han är min andra halva! :) <3
nee fyfasen nu måste jag försöka plugga lite mer.. hörs dåå..
förresten är det någon som har något tips på vad man kan köpa till sin pojkvän som fyller 25? har ingen aning jag inte.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0